Snoobi Help NL (c) Snoobi 2017
×
Menu
  • Support

Support

 
We bieden een aantal opties voor ondersteuning. Afhankelijk van de vraag kunnen wij het advies geven om een training te volgen of gebruik te maken van de Snoobi Care service.
 
Als u gebruik maakt van Snoobi Analytics via een partner, is deze uw eerste aanspreekpunt.
 

Ondersteuning

 
Help-bestand
U  kunt in dit Help-bestand zoeken naar een bepaald onderwerp of het onderwerp vinden door de structuur van de inhoud te volgen die overeenkomt met de menustructuur van Snoobi Analytics. U kunt ook het handboek downloaden.
 
Binnen Snoobi
Op meerdere plaatsen in Snoobi kunt u op Help of het vraagteken klikken. Als er op die plaats geen help beschikbaar is, kunt u doorklikken naar het betreffende onderwerp in dit Help-bestand.
 
Knowledgebase
Via het Klantenservice menu krijgt u toegang tot de knowledgebase met artikelen over Snoobi.
 
Supportverzoek
Via het Klantenservice menu kunt u een nieuwe gebruik aanvragen, een productsuggestie doen, een supoortvraag stellen en algemene feedback geven.
 
Telefoon
U kunt op werkdagen van 09:00-12:00 uur en van 13:00 tot 17:00 uur bellen met +31(0)20 850 3806.
 

Training

 
Als u ondersteuning op maat nodig heeft, of dieper wilt ingaan op een bepaalde functionaliteit van Snoobi Analytics, kunt u een Snoobi training of in-company training overwegen. Neem hiervoor contact met ons op.
 

Snoobi Care ™

 
Snoobi Care ™ is een serviceprogramma ‘op maat’ voor klanten die op regelmatige basis assistentie en advies wensen bij de interpretatie van de rapportages of het aanpassen van de instellingen. Informeer naar de mogelijkheden.